Comunicate de Presă Hyundai
Aici găsești toate noutățile. Comunicate de presă Hyundai.
Hyundai dezvaluie primele detalii despre noile Kona si Kona N Line
Hyundai dezvaluie primele detalii despre noile Kona si Kona N Line, care integreaza noua directie stilistica ‘Sensuous Sportiness’. Noul Kona dispune de dimensiuni generoase, dar si de o silueta cu linii ascutite care confera modelului un aspect mai elegant (…)
Hyundai dezvaluie primele detalii despre noile Kona si Kona N Line
Hyundai dezvaluie primele detalii despre noile Kona si Kona N Line, care integreaza noua directie stilistica „Sensuous Sportiness”.
Dimensiuni generoase si un aspect mai elegant
Noul Kona dispune de dimensiuni generoase, dar si de o silueta cu linii ascutite care confera modelului un aspect mai elegant. Luminile de zi (DRL) cu forma actualizata adauga un aer rafinat, high-tech, in timp ce caracterul impunator este reliefat de bara de protectie frontala redesenata.
Prima versiune N Line pentru modelul Kona
Hyundai dezvaluie si o versiune N Line a modelului. In comparatie cu varianta standard, Kona N Line beneficiaza de un design aerodinamic mai agresiv evidentiat de elemente precum: prizele de aer, bara de protectie si aripile frontale.
Lansarea Kona N Line subliniaza inca o data angajamentul Hyundai de a livra tehnologie accesibila unui numar tot mai mare de clienti.
Mai multe detalii despre noile modele Hyundai vor fi dezvaluite in perioada urmatoare.
Hyundai prezinta detalii despre selectorul Terrain Mode disponibil pentru noul Santa Fe
Hyundai dezvaluie mai multe informatii despre selectorul Terrain Mode. Noul Santa Fe este primul model Hyundai de clasa SUV de pe piata europeana echipat cu aceasta tehnologie de control integrat (…)
Hyundai prezinta detalii despre selectorul Terrain Mode disponibil pentru noul Santa Fe
Hyundai dezvaluie mai multe informatii despre selectorul Terrain Mode. Noul Santa Fe este primul model Hyundai de clasa SUV de pe piata europeana echipat cu aceasta tehnologie de control integrat.
‘Hyundai este mereu in cautare de solutii pentru imbunatatirea calitatii autovehiculelor, pentru a oferi clientilor produse din ce in ce mai performante’, a declarat Andreas Christoph-Hofmann, Vice President Marketing and Product – Hyundai Motor Europe.
Selectorul Terrain Mode asigura confort si permite o comutare rapida intre modurile de condus, optimizand performanta si setarile sistemului de tractiune integrala – HTRAC. Denumirea sistemului combina litera ‘H’ din ‘Hyundai’ si prima silaba a cuvantului ‘tractiune’. HTRAC controleaza distributia cuplului motor si a puterii de franare diferit pe cele doua punti, corespunzator situatiei. Functia permite conducatorilor auto optimizarea tractiunii pe diferite suprafete, cum ar fi zapada, nisip sau noroi, contribuind la imbunatatirea tinutei de drum si a aderentei in viraje.
Conducatorul auto poate selecta intre patru moduri de condus (Comfort, Sport, Eco, Smart). Pentru o utilizare intuitiva si ergonomica, comenzile sunt pozitionate central si pot fi vizualizate atat in cadrul grupului de instrumente digitale, cat si pe ecranul sistemului multimedia.
Moduri de deplasare:
- ‘Comfort’ – este modul normal al autovehiculului;
- ‘Sport’ – ofera performante sporite, cu asistare a directiei, turatii si raspuns al acceleratiei modificate;
- ‘Eco’ – contribuie la un consum redus de combustibil, pentru un condus ecologic, cu raspuns al acceleratiei, turatii si sistem de climatizare performante;
- ‘Smart’ – la selectarea acestui mod, sistemul comuta automat intre versiunile ‘Eco’, ‘Comfort’ si ‘Sport’, in functie de stilul de condus.
In timp ce modurile de condus contribuie la imbunatatirea performantelor si a eficientei in functie de nevoile de condus, tractiunea este optimizata corespunzator tipului de suprafata si conditiilor de deplasare, prin ajustarea cuplului, a turatiilor, a controlului tractiunii si a distributiei cuplului de catre sistemul de tractiune integrala.
Tipuri de suprafata:
- ‘Snow’: setarile sunt optimizate in vederea maximizarii aderentei la deplasarea pe suprafete cu aderenta scazuta si acoperite cu zapada
- ‘Sand’: performantele sunt optimizate la deplasarea pe suprafete de rulare moi si cu rezistenta ridicata;
- ‘Mud’: performantele sunt optimizate la deplasarea pe suprafete de rulare alunecoase si pe teren accidentat.
Despre noul Santa Fe
Pe langa cele doua optiuni de propulsie – hybrid si plug-in hybrid – introduse in premiera, cea mai recenta versiune prezinta un design distinctiv si impunator, precum si noi tehnologii de siguranta. In plus, Santa Fe este primul model Hyundai pentru Europa care utilizeaza noua platforma pentru vehicule a companiei, asigurand performante, eficienta si siguranta imbunatatite.
Cel mai longeviv SUV al gamei Hyundai, care a ajuns la cea de-a 20-a aniversare, a fost apreciat de-a lungul timpului pentru confortul, pentru performantele, pentru designul functional al habitaclului, dar si pentru multitudinea dotarilor disponibile in versiunea standard.
Hyundai prezinta IONIQ – brandul dedicat exclusiv vehiculelor electrice.
Hyundai Motor Company a anuntat lansarea noului brand ‘IONIQ’ dedicat vehiculelor electrice, deschizand un nou capitol in calitate de lider in era e-mobilitatii. Obiectivul Hyundai este de a oferi clientilor experiente centrate pe solutii adaptate unui stil de viata conectat, in linie cu viziunea producatorului – ‘Progress for Humanity’ (…)
Hyundai prezinta IONIQ – brandul dedicat exclusiv vehiculelor electrice
Hyundai Motor Company a anuntat lansarea noului brand ‘IONIQ’ dedicat vehiculelor electrice, deschizand un nou capitol in calitate de lider in era e-mobilitatii. Obiectivul Hyundai este de a oferi clientilor experiente centrate pe solutii adaptate unui stil de viata conectat, in linie cu viziunea producatorului – ‘Progress for Humanity’.
Marca IONIQ a fost dezvoltata ca raspuns la cererea in continua crestere pentru vehiculele EV, contribuind totodata la consolidarea pozitiei Hyundai de lider global in segment. Pentru a indeplini aceasta misiune, Hyundai va combina experienta acumulata in domeniul electromobilitatii (incarcarea ultra-rapida, interiorul spatios si puterea furnizata de baterii) cu solutii inovatoare viitoare (un mix intre design, tehnologii si servicii).
‘Lansarea brandului IONIQ marcheaza o schimbare de paradigma in ceea ce priveste experienta de care beneficiaza clientii de vehicule cu propulsii electrice’, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Global Chief Marketing Officer – Hyundai Motor Company. ‘Cu un nou accent pe conectivitate, vom oferi experiente integral electrificate, pentru un stil de viata ecologic.’
Hyundai a introdus pentru prima data termenul ‘IONIQ’ – obtinut prin alaturarea cuvintelor ‘ion’ si ‘unic’ – in momentul prezentarii proiectului de cercetare si dezvoltare pe termen lung, axat pe mobilitatea eco. Drept urmare, Hyundai a lansat in 2016 autovehiculul denumit ‘IONIQ’, primul si singurul model din lume disponibil in trei versiuni de propulsie electrificata – hybrid, plug-in si electric. IONIQ a avut pana acum un rol important in progresul realizat in domeniul mobilitatii eco. Brandul IONIQ va continua aceasta misiune prin crearea unui ecosistem centrat pe solutii adaptate unui de stil de viata conectat. IONIQ reprezinta angajamentul Hyundai pentru inovatie si sustenabilitate, aspecte esentiale pentru atingerea obiectivelor companiei privind dezvoltarea e-mobilitatii.
‘IONIQ 5’/ ‘IONIQ 6’/ ‘IONIQ 7’
In urmatorii patru ani, sub umbrela brandului ‘IONIQ’ vor fi introduse pe piata trei modele electrice. Denumirea modelelor va avea in componenta numere pare pentru sedanuri (‘IONIQ 6’), respectiv impare pentru SUV-uri (‘IONIQ 5’; ‘IONIQ 7’). Tema care sta la baza gamei EV – ‘Timeless Value’ – aduce designului o abordare nostalgica intr-o maniera contemporana. ‘IONIQ 5′ – un crossover (CUV) de dimensiuni medii, care are ca sursa de inspiratie conceptul EV ’45’ – va fi lansat la inceputul anului 2021. In 2022 va fi introdus ‘IONIQ 6’ – un model sedan, care va avea la baza cel mai recent concept EV al companiei, Prophecy, urmat de ‘IONIQ 7’, un SUV de clasa mare la inceputul anului 2024.
Platforma E-GMP
Modelele brandului IONIQ vor fi construite pe o platforma globala modulara, cunoscuta sub denumirea de E-GMP (Electric-Global Modular Platform), care va permite incarcarea rapida si va oferi o autonomie generoasa. Interiorul va fi reinterpretat ca un ‘spatiu de locuit inteligent’ cu scaune reglabile, conectivitate wireless, dar si alte noi dotari. Interfata utilizatorului cu sistemele si functiile autovehiculului va fi simpla, intuitiva si ergonomica, conceputa pentru a oferi mai mult confort.
Strategia 2025
Hyundai a anuntat recent ca obiectivul companiei este de a inregistra vanzari de 1 milion de unitati de vehicule electrice si 10% cota de piata, pentru a deveni lider la nivel mondial in domeniul mobilitatii electrice pana in anul 2025. In conformitate cu aceasta strategie, Hyundai isi propune sa devina cel de-al treilea producator mondial de vehicule ecologice, cu 560.000 de unitati BEV vandute, pe langa vanzarile FCEV. Lansarea modelelor electrice IONIQ consolideaza angajamentul marcii de a proteja mediul inconjurator si reflecta evolutia Hyundai in calitate de furnizor de solutii inteligente pentru mobilitatea cu emisii zero.
Campania IONIQ – evenimentul London Eye
Lansarea brandului IONIQ a fost marcata prin iluminarea unuia dintre cele mai emblematice obiective turistice din lume – London Eye. O instalatie electrica de lumini a fost montata astfel incat sa modeleze constructia cu forma circulara, transformand-o intr-o imensa litera ‘Q’ (parte componenta a denumirii ‘IONIQ’).
In contextul social actual, Hyundai a identificat o modalitate inedita de a aduce o noua energie orasului Londra. Evenimentul, parte a campaniei IONIQ ‘I’m in Charge’, a avut loc chiar inainte de redeschiderea oficiala a celebrei atractii. Toate aceste momente au fost surprinse intr-un clip video – care poate fi vizionat accesand https://youtu.be/PL1scZfgrDA.
Prin intermediul acestei lansari, Hyundai prezinta o noua era a mobilitatii electrificate axata pe client si experientele oferite.
Hyundai prezinta noi detalii despre viitorul model Santa Fe
Hyundai prezinta detalii despre noile motorizari si tehnologii disponibile pentru viitorul model Santa Fe.
„Santa Fe este un model important al gamei Hyundai. Noua platforma, noile transmisii si tehnologii contribuie la sporirea eficientei”, a declarat Thomas Schemera, Executive Vice President and Head of Product Division – Hyundai Motor Company (…)
Hyundai prezinta noi detalii despre viitorul model Santa Fe
Hyundai prezinta detalii despre noile motorizari si tehnologii disponibile pentru viitorul model Santa Fe.
‘Santa Fe este un model important al gamei Hyundai. Noua platforma, noile transmisii si tehnologii contribuie la sporirea eficientei’, a declarat Thomas Schemera, Executive Vice President and Head of Product Division – Hyundai Motor Company. ‘Odata cu aceasta lansare, noua gama Hyundai de clasa SUV va fi disponibila cu versiuni electrificate, de la hybrid la fuel cell.’
Noua linie de propulsie electrica
Santa Fe este primul model Hyundai din Europa care foloseste noul sistem de propulsie ‘Smartstream’, in versiunile hybrid si plug-in hybrid. Versiunea hybrid – care are la baza noul motor ‘Smartstream’ T-GDi de 1,6 l si un propulsor electric de 44,2 kW, alimentat cu o baterie litiu-ion polimer de 1,49 kWh – ofera 230 CP si cuplu de 350 Nm, fiind disponibila cu tractiune 4×2 sau 4×4. Santa Fe plug-in hybrid, care este echipat cu acelasi motor ‘Smartstream’ T-GDi de 1,6 l, combinat cu un propulsor electric de 66,9 kW si cu o baterie litiu-ion polimer de 13,8 kWh, ofera 265 CP, cuplu de 350 Nm si tractiune integrala. Ambele versiuni sunt disponibile cu o noua transmisie automata cu 6 trepte (6 AT), care contribuie la imbunatatirea eficientei.
Noul motor ‘Smartstream’ T-GDi de 1,6 l este, de asemenea, primul propulsor care foloseste noua tehnologie CVVD (Continuously Variable Valve Duration) si dispune de un sistem EGR (recircularea gazelor de evacuare de joasa presiune – LP EGR), pentru a optimiza consumul de combustibil. In functie de modul de condus, CVVD regleaza durata de deschidere/ inchidere a supapei, contribuind astfel la maximizarea performantei si a eficientei. O parte dintre gazele arse de motor sunt reintroduse in camera de ardere de catre LP EGR, producand un efect de racire si reducand emisiile de oxid de azot. Propulsorul 1,6 T-GDi ofera, de asemenea, un sistem de joasa presiune, care redirectioneaza mai eficient decat sistemul de admisie gazele arse catre turbocompresor.
Noul propulsor diesel cu 8 trepte de viteza (cutie DCT cu ambreiaj umed)
Clientii vor putea opta pentru noul motor diesel ‘Smartstream’ de 2,2 l, care a fost actualizat pentru eficienta imbunatatita. Comparativ cu generatia anterioara, noul bloc motor are in compozitie aliaj din aluminiu, care contribuie la reducerea considerabila a greutatii cu 19,5 kg. Diferite parti ale motorului au fost optimizate, de ex. arborele cu came, pentru eficientizarea consumului. Mai mult, motorul a fost echipat cu un nou sistem de injectie de 2.200 bar (comparativ cu sistemul de injectie de 2.000 bar de pe motorul anterior), sporind performantele generale. Motorul cu patru cilindri ofera o putere de 202 CP si un cuplu de 440 Nm, fiind disponibil cu tractiune 4×2 sau 4×4.
Noua generatie de motoare cu transmisie 8 DCT contribuie la cresterea substantiala a cuplului motor, imbunatatind in acelasi timp consumul de carburant. Noul sistem ofera o experienta mai dinamica de condus, cu accelerare superioara modelelor cu transmisie manuala clasica.*
*Valorile finale pot diferi in functie de model si de specificatiile pentru care se aplica tehnologia.
O noua platforma pentru performanta si pentru siguranta sporite
Santa Fe a fost construit avand la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului, care ofera o mai mare flexibilitate pentru siguranta, eficienta si performantele autovehiculelor.
Datorita sistemului care controleaza fluxul de aer, noua platforma imbunatateste ventilatia in compartimentul motor, permitand disiparea mai eficienta a caldurii. Acest sistem ofera si stabilitate in partea inferioara a autovehiculului, alaturi de pozitia joasa a echipamentelor grele din cadrul platformei, ceea ce contribuie la coborarea centrului de greutate. In ceea ce priveste aerodinamica, au fost realizate actualizari, astfel incat rezistenta la aer (Cx) sa scada pentru mai multa eficienta, putere si performanta.
Au fost realizate imbunatatiri si pentru performantele NVH (zgomot, vibratie si duritate), datorita sistemelor consolidate de absorbtie a zgomotului in zonele sensibile la vibratii.
Design interior actualizat
In comparatie cu predecesorul, spatiul interior a fost suplimentat, datorita modificarilor platformei. In versiunea hybrid bateria este amplasata sub scaunul pasagerului, iar in varianta plug-in hybrid bateria este pozitionata atat sub scaunul conducatorului auto, cat si sub cel al pasagerului, fara a avea impact asupra spatiului interior. Ca urmare a actualizarii platformei, Santa Fe ofera acum spatiu suplimentar pentru picioare – 3 cm pentru pasagerii din randul al doilea si 4 cm pentru cei din randul al treilea. Spatiul pentru bagaje a fost, de asemenea, reconfigurat. Portbagajul versiunii cu 5 locuri a fost suplimentat cu 9 l pentru o capacitate totala de 634 l, iar cel pentru versiunea de 7 locuri a fost marit cu 24 l, ajungand astfel la o capacitate de 571 l. Datorita scaunelor pliabile, spatiul pentru bagaje a crescut cu 12 l (831 l) pentru versiunea cu 5 locuri si cu 32 l (782 l) pentru cea cu 7 locuri.
Dimensiuni (mm) | |||
---|---|---|---|
Lungime | 4.785 (+15 mm) | ||
Latime | 1.900 (+10 mm) | ||
Inaltime | 1.685 (+5 mm) | ||
Ampatament | 2.765 | ||
Consola | Fata | 945 (+5 mm) | |
Spate | 1.075 (+10 mm) |
Tractiune integrala HTRAC si Terrain Mode
La fel ca predecesorul, Santa Fe dispune de tehnologia HTRAC cu tractiune integrala, dezvoltata de Hyundai. De asemenea, include pentru prima data selectorul Terrain Mode, amplasat in consola centrala, care permite o comutare rapida intre modurile de condus, optimizand performantele si setarile HTRAC. O optiune suplimentara este Smart Driving Mode, care recunoaste si selecteaza automat modul de condus. Sistemul contribuie la imbunatatirea accelerarii, stabilitatii si eficientei consumului. Pe suprafete precum zapada, pietris si noroi, sistemul creste tractiunea pentru o performanta sporita in viraje, iar in conditii alunecoase, puterea este distribuita automat pe toate cele patru roti. In modul Sport, HTRAC ofera o accelerare superioara, prin distribuirea a 50% din cuplu catre rotile spate. Modul Confort ofera stabilitate, 35% din cuplu fiind distribuit catre rotile din spate, iar in modul Eco, HTRAC contribuie la imbunatatirea eficientei consumului de combustibil, distribuind intregul cuplu catre rotile din fata.
Functii actualizate de conectivitate
Aplicatia Bluelink permite localizarea/ blocarea/ deblocarea de la distanta, dar si verificarea nivelului de combustibil. Serviciile Hyundai LIVE ofera informatii in timp real despre trafic, despre disponibilitatea locurilor de parcare, despre statiile de alimentare, precum si informatii meteo. Destinatiile sau punctele de interes pot fi transmise din aplicatie catre sistemul de navigatie. In cazul in care conducatorul auto trebuie sa parcheze autovehiculul pe o raza de la 200 m pana la 2 km fata de destinatie, functia Last Mile Navigation ofera informatii despre traseul complet pana la destinatie prin intermediul aplicatiei Bluelink instalata pe smartphone.
Cu ajutorul Apple CarPlay si Android Auto, disponibile acum wireless, functiile smartphone-urilor cu sistem de operare iOS sau Android pot fi afisate pe ecranul autovehiculului. Sistemul de incarcare wireless, disponibil in consola centrala, permite acum incarcarea mai rapida cu pana la 15 W. De asemenea, pasagerii din spate pot beneficia de conectivitate USB.
La fel ca predecesorul, Santa Fe este echipat cu un head-up display (HUD), prin intermediul caruia, informatii relevante despre viteza, navigatie, nivel de combustibil, precum si despre alertele de siguranta sunt proiectate direct in campul vizual al conducatorului auto. Dimensiunea de proiectie de 8 inchi si nivelul ridicat de luminozitate de peste 10.000 cd/ mp asigura vizibilitate optima in diferite conditii de lumina.
Pachet avansat pentru siguranta activa
Pachetul Hyundai SmartSense integreaza cele mai recente tehnologii pentru siguranta. Santa Fe este echipat in premiera cu sistemul de asistenta pentru condusul pe autostrada (HDA). Functia combina sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA) cu pilotul automat inteligent, utilizand senzori si date de navigatie, pentru a asigura functionarea in conditii optime, precum si pentru a ajusta automat viteza. O alta functie noua, sistemul de avertizare pentru evitarea unei coliziuni in timpul parcarii cu spatele (PCA), utilizeaza camera si senzorii din spate pentru a detecta obstacolele, avertizand conducatorul auto si aplicand automat frana, pentru a evita o coliziune. Sistemul RSPA (Remote Smart Parking Assist) permite parcarea autovehiculului de la distanta, fara a fi necesara prezenta conducatorului auto, utilizand doar cheia de acces.
Pachetul Hyundai SmartSense include:
- Sistem de asistenta la coliziunile frontale (FCA) [Nou: cu functie de prevenire a coliziunilor in intersectii];
- Pilot automat inteligent sincronizat cu sistemul de navigatie (NSSC) [Nou: utilizeaza date de navigatie];
- Sistem de asistenta pentru condusul pe autostrada (HDA) [Nou];
- Sistem de avertizare pentru evitarea unei coliziuni in timpul parcarii cu spatele (PCA) [Nou];
- Sistem inteligent de asistenta pentru parcarea de la distanta (RSPA) [Nou];
- Sistem de monitorizare a unghiului mort (BCW/ BCA/ BVM);
- Sistem de asistenta pentru iesirea in siguranta (SEA);
- Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA);
- Sistem de avertizare pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier (RCCA).
Hyundai demareaza productia i10 N Line
Hyundai demareaza productia i10 N Line la uzina Hyundai Assan Otomotiv Sanayi din Izmit, Turcia. i10 devine astfel cel de-al patrulea model al gamei care prezinta acest nivel de echipare (…)
Hyundai demareaza productia i10 N Line
Hyundai demareaza productia i10 N Line la uzina Hyundai Assan Otomotiv Sanayi din Izmit, Turcia. i10 devine astfel cel de-al patrulea model al gamei care prezinta acest nivel de echipare.
„Odata cu introducerea de elemente sportive pe i10, un model urban sigur si fiabil, ne adresam unui segment extins de clienti”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President of Marketing and Product – Hyundai Motor Europe.
Asemenea modelului i10, dinamismul versiunii N Line este evidentiat de contrastul dintre suprafetele fluide si liniile ferme ale caroseriei. Caracterul sportiv este subliniat de designul barei de protectie si al grilei frontale inspirat de modelele Diviziei de Performanta Hyundai „N”. La interior, volanul si schimbatorul de viteze personalizate cu logo-ul „N”, gurile de aer cu accente de culoare rosie, scaunele sport si pedalele cu insertii metalice contribuie la o experienta placuta pentru conducatorul auto.
In premiera pentru i10, versiunea N Line este disponibila cu un propulsor de trei cilindri T-GDi de 1 l, 100 CP si un cuplu de 172 Nm, care se alatura variantei de 1,2 l MPi, 84 CP.
Hyundai Assan Otomotiv Sanayi
Uzina Hyundai Assan Otomotive Sanayi, construita in anul 1997, este prima unitate de productie dezvoltata de catre Hyundai in afara Coreei. Cu aproximativ 2.500 de angajati, capacitatea de productie este de 230.000 de unitati pe an. Anul trecut, Hyundai a incheiat productia celui de-al doilea milion de autovehicule fabricate in Turcia.
Hyundai dezvaluie viitorul model Santa Fe
Cel mai longeviv SUV al gamei Hyundai, care a ajuns la cea de-a 20-a aniversare, a fost apreciat de-a lungul timpului pentru confortul, pentru performantele, pentru designul functional al habitaclului, dar si pentru multitudinea dotarilor disponibile in versiunea standard (…)
Hyundai dezvaluie viitorul model Santa Fe
Hyundai a dezvaluit primele imagini, dar si materiale video cu viitorul model Santa Fe.
Cel mai longeviv SUV al gamei Hyundai, care a ajuns la cea de-a 20-a aniversare, a fost apreciat de-a lungul timpului pentru confortul, pentru performantele, pentru designul functional al habitaclului, dar si pentru multitudinea dotarilor disponibile in versiunea standard. Pe langa cele doua optiuni de propulsie – hybrid si plug-in hybrid – introduse in premiera, cea mai recenta versiune prezinta un design distinctiv si impunator, precum si noi tehnologii de siguranta. In plus, Santa Fe este primul model Hyundai disponibil pe piata din Europa construit avand la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului, ceea ce conduce la sporirea sigurantei, a eficientei si a performantelor.
‘Liniile indraznete, care se intind de o parte si de cealalta a caroseriei, confera modelului un aspect robust, dar rafinat, in conformitate cu cerintele clientilor din acest segment. In plus, au fost adaugate numeroase functii, care accentueaza caracterul practic de autovehicul dedicat familiei, fara a compromite insa placerea de a conduce’, a declarat SangYup Lee, Executive Vice President & Global Head of Hyundai Design Center.
‘Odata cu noul Santa Fe, noua gama Hyundai de clasa SUV va fi disponibila cu versiuni electrificate, de la hybrid la fuel cell’, a adaugat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product – Hyundai Motor Europe.
Design distinctiv si impunator
Partea frontala se remarca prin designul de tip 3D al grilei, care este completat de luminile de zi in forma literei ‘T’. Extremitatile partii frontale sunt dominate de orificiile aerodinamice orientate vertical, care contribuie la optimizarea fluxului de aer. Pasajele puternic arcuite ale rotilor, alaturi de noile jante din aliaj de 20 de inchi, contureaza personalitatea puternica a autovehiculului. In partea posterioara, bara de protectie a fost modificata pentru a obtine un aspect general armonios. Dimensiunile generoase sunt accentuate de grafica orizontala a stopurilor unite printr-o banda reflectorizanta de culoare rosie.
Un nou pachet de echipare – disponibil optional
In premiera pentru un model Hyundai, Santa Fe este disponibil cu pachetul ‘Luxury’, care include: jante de 20 de inchi cu design special conceput pentru aceasta echipare, bare de protectie pentru fata/ spate mai joase si ornamente laterale in culoarea caroseriei.
Design interior actualizat
In habitaclu, consola centrala a fost reproiectata, utilizand tehnologia shift-by-wire. Sistemul de infotainment dispune acum de un ecran de 10,25 inchi, completat de noul instrumentar de bord de 12,3 inchi. Santa Fe va include pentru prima data selectorul Terrain Mode, amplasat in consola centrala, care permite o comutare rapida intre modurile de condus. Toate comenzile sunt pozitionate central, pentru o utilizare intuitiva si ergonomica.
Propulsoare electrificate
Santa Fe este primul model Hyundai disponibil pe piata din Europa, care foloseste noul sistem de propulsie ‘Smartstream’, in versiunile hybrid si plug-in hybrid. Mai multe informatii despre motorizari vor fi prezentate in perioada urmatoare.
O noua platforma pentru performanta si pentru siguranta sporite
Santa Fe a fost construit avand la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului, care ofera o mai mare flexibilitate pentru siguranta, eficienta si performantele autovehiculelor.
Datorita sistemului care controleaza fluxul de aer, noua platforma imbunatateste ventilatia in compartimentul motor, permitand disiparea mai eficienta a caldurii. Acest mecanism ofera si stabilitate in partea inferioara a autovehiculului, alaturi de pozitia joasa a echipamentelor grele in cadrul platformei, ceea ce contribuie la coborarea centrului de greutate. In ceea ce priveste aerodinamica, au fost realizate actualizari, astfel incat rezistenta la aer (Cx) sa scada pentru mai multa eficienta, putere si performanta.
Au fost realizate imbunatatiri si pentru performantele NVH (zgomot, vibratie si duritate), datorita sistemelor consolidate de absorbtie a sunetului in zonele sensibile la vibratii.
Noua platforma aduce, de asemenea, ajustari semnificative pentru siguranta in cazul coliziunilor. Prin utilizarea unei structuri cu incarcaturi multiple si a unei placi de otel de inalta rezistenta, platforma va permite autovehiculului sa absoarba mai bine socul in cazul unui impact, diminuand in acelasi timp daunele.
Hyundai incheie un parteneriat cu Sony Pictures Entertainment
In contextul social actual, in care evenimentele de amploare au fost anulate, Hyundai Motor Company a identificat o modalitate inedita de a oferi experiente memorabile. Festivalul Hyundai – ‘Stage X Drive-in Concert’, desfasurat pe parcursul a trei zile, a atras peste 1.000 de spectatori (…)
Hyundai incheie un parteneriat cu Sony Pictures Entertainment
Hyundai anunta parteneriatul dezvoltat cu Sony Pictures Entertainment. Cu aceasta ocazie, noile autovehicule si tehnologii Hyundai vor fi prezentate in cinci dintre viitoarele productii Sony Pictures: ‘Uncharted’ (iulie 2021); continuarea Spider-Man™: ‘Far From Home’ (noiembrie 2021); continuarea Spider-Man: ‘Into the Spider-Verse’ (octombrie 2022), dar si altele.
‘Parteneriatul Hyundai – Sony Pictures Entertainment ofera publicului posibilitatea de a descoperi viziunea Hyundai privind viitorul mobilitatii, oferind o noua perspectiva asupra modului in care ne miscam, interactionam si ne planificam viata. Vom continua sa identificam diverse oportunitati pentru a inspira clientii, dar si iubitorii de filme, avand la baza autovehiculele si tehnologiile Hyundai’, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer – Hyundai Motor.
Detalii despre viziunea Hyundai asupra viitorului mobilitatii urbane au fost prezentate si la CES 2020. In cadrul evenimentului au fost dezvaluite trei solutii de mobilitate: Urban Air Mobility (UAM), o noua forma de mobilitate aeriana, care are scopul de a reduce semnificativ timpul petrecut in trafic; Purpose Built Vehicle (PBV), o solutie ecologica de mobilitate terestra, care asigura spatii si servicii personalizate pentru pasageri si Hub-ul, un spatiu pentru transfer de mobilitate si activitati sociale.
‘Aceasta asociere reflecta in totalitate definitia cuvantului parteneriat’, a declarat Jeffrey Godsick, EVP – Global Partnerships and Brand Management & Head of Location Based Entertainment – Sony Pictures Entertainment. ‘Dintre multiplele beneficii incluse, potentialul acestui acord provine din continutul inovator pe care il vom dezvolta impreuna.’
Hyundai Motor Company – festival drive-in in Coreea de Sud
In contextul social actual, in care evenimentele de amploare au fost anulate, Hyundai Motor Company a identificat o modalitate inedita de a oferi experiente memorabile. Festivalul Hyundai – ‘Stage X Drive-in Concert’, desfasurat pe parcursul a trei zile, a atras peste 1.000 de spectatori (…)
Hyundai Motor Company – festival drive-in in Coreea de Sud
In contextul social actual, in care evenimentele de amploare au fost anulate, Hyundai Motor Company a identificat o modalitate inedita de a oferi experiente memorabile. Festivalul Hyundai – ‘Stage X Drive-in Concert’, desfasurat pe parcursul a trei zile, a atras peste 1.000 de spectatori, care s-au bucurat de concerte de muzica live, in conditii de maxima siguranta, din confortul propriului autovehicul. Momentele au fost surprinse intr-un material video care poate fi vizualizat accesand https://youtu.be/ZoiV97Bgmw4.
Evenimentul a fost organizat de Hyundai Motor Company pe un teren din apropierea Hyundai Motorstudio Goyang, Coreea de Sud. In fiecare dintre cele trei zile de festival, 300 de autovehicule erau parcate in zona dedicata, respectand in acelasi timp masurile de distantare fizica, in conformitate cu directivele guvernamentale.
Programul a inclus spectacole cu muzica live sustinute de artisti K-pop. Printre cei prezenti s-a aflat si distributia coreeana din musicalul Broadway ’42nd Street’, care a interpretat melodiile din spectacol, dar si New World Philharmonic Orchestra condusa de dirijorul Nanse Gum, care a sustinut un concert de muzica clasica.
‘Stage X’ este un eveniment anual gazduit de Hyundai Motorstudio, care are obiectivul de a oferi momente de neuitat clientilor. Editia de anul acesta a reprezentat o oportunitate atat pentru artistii care au avut concerte live, poate pentru prima data dupa cateva luni, cat si pentru fanii muzicii, care s-au bucurat in siguranta de spectacole, intr-o perioada in care actiunile de amploare au fost amanate sau anulate.
‘Avand in vedere situatia pe care o traversam, este important sa descoperim noi mijloace pentru a sprijini cultura si pentru a oferi noi experiente in conditii de siguranta’, a declarat Cornelia Schneider, Vice President and Head of Global Experiential Marketing.
Hyundai s-a alaturat efortului global de combatere a pandemiei de COVID-19 prin diferite masuri, oferind inclusiv centre de pregatire pentru a fi utilizate drept facilitati de tratament in Coreea. De asemenea, compania a pus la dispozitia personalului din prima linie flote de autovehicule (in Europa si America Latina) si a sprijinit activitatea de testare in SUA si Indonezia.
Hyundai prelungeste parteneriatul cu exploratorul elvetian Bertrand Piccard
Hyundai va continua parteneriatul cu Bertrand Piccard. Exploratorul elvetian – renumit pentru ca a facut inconjurul lumii cu un avion alimentat doar cu energie solara – si Hyundai impartasesc aceeasi viziune despre inovatie si despre protejarea mediului inconjurator (…)
Hyundai prelungeste parteneriatul
cu exploratorul elvetian Bertrand Piccard
Hyundai va continua parteneriatul cu Bertrand Piccard. Exploratorul elvetian – renumit pentru ca a facut inconjurul lumii cu un avion alimentat doar cu energie solara – si Hyundai impartasesc aceeasi viziune despre inovatie si despre protejarea mediului inconjurator.
Colaborarea Hyundai – Bertrand Piccard a demarat in anul 2017 la Hyundai Motor France. In urma acestei asocieri de succes, compania a decis extinderea parteneriatului la nivel pan-european. „Bertrand Piccard este un precursor al mobilitatii eco, cu o abordare holistica, impartasind spiritul progresist al brandului Hyundai”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product – Hyundai Motor Europe. „Prin intermediul acestei colaborari vom continua sa dezvoltam solutii pentru mobilitatea cu emisii zero, consolidand, in acelasi timp, pozitia Hyundai printre liderii din acest domeniu.”
Bertrand Piccard: om de stiinta, inventator, explorator
A fost prima persoana care a calatorit in jurul lumii intr-un balon. De asemenea, in 2016, Bertrand Piccard a inconjurat globul pamantesc la bordul unui avion alimentat doar cu energie solara. Fiind un promotor al mobilitatii eco, a infiintat fundatia Solar Impulse, cu obiectivul de a identifica o mie de solutii profitabile din punct de vedere ecologic. „Dupa ce am zburat in jurul lumii intr-un avion electric alimentat numai cu energie solara, nu as putea conduce altceva decat un autovehicul cu emisii reduse sau chiar zero. Exact ceea ce ofera Hyundai. A deveni un ambasador al acestui brand este, asadar, atat o alegere rationala, cat si ecologica.”
O viziune comuna pentru viitor
„Hyundai impartaseste viziunea lui Bertrand Piccard – un viitor care sa se bazeze pe energie si sisteme eficiente”, a mentionat Hofmann. Un explorator al noilor posibilitati, Piccard a fost mereu preocupat de protejarea mediului, promovand tehnologiile eco. In acelasi timp, Hyundai este dedicat inovatiei, dezvoltand solutii de mobilitate eco accesibile cat mai multor persoane.
Record mondial de autonomie cu Hyundai Nexo
In 2019, Piccard a inregistrat recordul mondial de autonomie cu un vehicul cu celule de combustibil. Acesta a parcurs 778 de km pe teritoriul Frantei la volanul Hyundai Nexo. In timpul acestei calatorii, Nexo a contribuit la reducerea emisiilor de CO2 cu 111,2 kg (cantitate care ar fi fost generata de un autovehicul din aceeasi categorie, pe aceeasi distanta, dar dotat cu un motor cu ardere interna). Pe parcursul calatoriei a avut posibilitatea de a avea si oaspeti la bord – personalitati politice si specialisti cu activitati in domeniul protectiei mediului si dezvoltarii durabile, alaturi de care a impartasit experiente in ceea ce priveste protejarea planetei si mobilitatea.
La inceputul anului 2019, Bertrand Piccard a inlocuit autovehiculul propriu – Ioniq – cu modelul Kona Electric, fiind impresionat de autonomia (pana la 484 de km), de confortul si de tehnologiile de inalta performanta pe care le ofera autovehiculul Hyundai.
Noul Hyundai Santa Fe - design actualizat si motorizari electrificate
Hyundai dezvaluie primele detalii despre noul Santa Fe. Cel mai longeviv model de clasa SUV al companiei prezinta un exterior impunator si expresiv. Interiorul se remarca prin confortul oferit si prin calitatea materialelor utilizate (…)
Noul Hyundai Santa Fe – design actualizat si motorizari electrificate
Hyundai dezvaluie primele detalii despre noul Santa Fe. Cel mai longeviv model de clasa SUV al companiei prezinta un exterior impunator si expresiv. Interiorul se remarca prin confortul oferit si prin calitatea materialelor utilizate.
Exteriorul este dominat de grila frontala de mari dimensiuni care incorporeaza luminile de zi (DRL), ca parte a noii abordari de design „Integrated Architecture’’. Elementele geometrice care definesc grila genereaza un efect stereoscopic, accentuand personalitatea puternica a modelului. In plus, luminile de zi in forma literei „T” completeaza designul robust si contribuie la aspectul remarcabil.
Santa Fe este primul model european din gama Hyundai construit avand la baza cea de-a treia generatie a platformei producatorului. Noua platforma va oferi o mai mare flexibilitate in dezvoltarea vehiculelor, contribuind la sporirea sigurantei, a eficientei si a performantelor. Odata cu aceasta lansare, Hyundai introduce, in premiera pentru Santa Fe, o linie de propulsoare electrificate – hybrid si plug-in hybrid.
Mai multe informatii vor fi dezvaluite in perioada urmatoare.
Hyundai demareaza productia noului i30
Hyundai demareaza productia noului i30 in cadrul fabricii din Nošovice, Cehia, incepand cu data de 25 mai 2020. Modelul dispune de un design actualizat, tehnologii avansate de conectivitate si o gama diversificata de motorizari (…)
Hyundai demareaza productia noului i30
Hyundai demareaza productia noului i30 in cadrul fabricii din Nošovice, Cehia, incepand cu data de 25 mai 2020. Modelul dispune de un design actualizat, tehnologii avansate de conectivitate si o gama diversificata de motorizari, care include si un propulsor mild hybrid de 48 V.
„i30 este cel mai popular autovehicul al gamei Hyundai din Europa. Modelul, proiectat si dezvoltat in regiune, este destinat clientilor europeni care sunt in cautarea unui autovehicul elegant, sigur si fiabil in segmentul C”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product – Hyundai Motor Europe.
De la lansare (anul 2007) pana in prezent, i30 a fost vandut in peste 1.000.000 de unitati pe piata din Europa. Primul model al gamei Hyundai „i” a fost produs la uzina din Cehia in anul 2008. Noul i30 prezinta un design aerodinamic, functii variate de conectivitate, alaturi de un propulsor mild hybrid de 48 V, care contribuie la sporirea eficientei. In plus, versiunea wagon va fi disponibila cu nivelul de echipare N Line.
Despre Hyundai Motor Manufacturing Cehia (HMMC)
Productia Hyundai in Cehia a inceput in luna noiembrie 2008. Cu peste 3.300 de angajati, capacitatea HMMC de productie este de aprox. 1.500 de autovehicule pe zi, peste 300.000 pe an. Anul trecut, o unitate i30 N a devenit autovehiculul cu numarul 3.000.000 care a trecut linia de asamblare. De asemenea, de curand a fost incheiata productia primului milion de unitati Tucson. Autovehiculele de la HMMC sunt livrate in peste 70 de tari de pe cinci continente. Pe langa cele trei versiuni i30, la uzina din Cehia sunt fabricate: Kona Electric, i30 N si Tucson.
Hyundai Auto Romania - livrari record de autovehicule electrice in luna aprilie
Numarul livrarilor de autovehicule electrice Hyundai aferent lunii aprilie a depasit cu 36% volumul inregistrat pentru intregul an 2019. Ambele versiuni EV disponibile in acest moment in gama Hyundai – Ioniq si Kona (…)
Hyundai Auto Romania – livrari record de autovehicule electrice in luna aprilie
Numarul livrarilor de autovehicule electrice Hyundai aferent lunii aprilie a depasit cu 36% volumul inregistrat pentru intregul an 2019. Ambele versiuni EV disponibile in acest moment in gama Hyundai – Ioniq si Kona – au contribuit la acest rezultat, confirmand trendul ascendent al cererii pentru acest segment.
Hyundai Ioniq este primul autovehicul din lume disponibil in trei variante de propulsie: electric, hibrid si plug-in. Ioniq Electric dezvolta 136 CP (100 kW), oferind mobilitate pur electrica prin intermediul bateriei litiu-ion polimer de 38,3 kWh, cu o autonomie estimata la 311 km.
Kona Electric este primul SUV electric subcompact de pe piata europeana. Modelul imbina designul expresiv si tehnologia intuitiva cu un sistem flexibil de incarcare si cu o autonomie de pana la 449 km. Autovehiculul este disponibil in doua versiuni: bateria de 64 kWh dezvolta 204 CP (150 kW), iar cea de 39,2 kWh ofera 136 CP (100 kW).
„In contextul social pe care il traversam, preocuparea noastra principala este de a asigura cele mai bune servicii clientilor nostri, in conditii de maxima siguranta”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto Romania.
La nivel trimestrial, vanzarile Hyundai Auto Romania au crescut cu 21% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Totodata, conform DRPCIV, importatorul s-a clasat pe locul al cincilea in topul inmatricularilor de autoturisme noi de import, inregistrand o cota de piata de 7,3%.
Hyundai prelungeste parteneriatul cu Muzeul Van Gogh din Amsterdam
Hyundai va continua parteneriatul cu Muzeul Van Gogh pana in anul 2022. Aceasta initiativa, care a demarat in 2016, evidentiaza obiectivul producatorului de a sustine dezvoltarea unui mediu artistic durabil (…)
Hyundai prelungeste parteneriatul cu Muzeul Van Gogh din Amsterdam
Hyundai va continua parteneriatul cu Muzeul Van Gogh pana in anul 2022. Aceasta initiativa, care a demarat in 2016, evidentiaza obiectivul producatorului de a sustine dezvoltarea unui mediu artistic durabil.
Angajamentul Hyundai de a sprijini arta a condus la incheierea de parteneriate pe termen lung cu muzee si organizatii globale, precum Tate Modern din Marea Britanie, Muzeul de Arta Contemporana al orasului Los Angeles din SUA si Muzeul National de Arta Moderna si Contemporana din Coreea. Pasiunea impartasita pentru Vincent Van Gogh si importanta acordata sustenabilitatii au format o baza solida pentru parteneriatul Hyundai – Muzeul Van Gogh.
„Suntem incantati ca Hyundai va continua implicarea in acest proiect, avand in vedere perioada pe care o traversam”, au declarat Emilie Gordenker si Adriaan Dönszelmann, directorii Muzeului Van Gogh. „Rolul artei este de a contribui la dezvoltarea creativitatii. Datorita Hyundai, cei interesati vor avea ocazia de a face incursiuni virtuale in universul Van Gogh, opera si viata artistului fiind astfel accesibile publicului, chiar si in acest context social.”
Hyundai Mobility Day la Muzeul Van Gogh
Prin intermediul acestei colaborari, in cazul in care situatia o va permite, pe 26 octombrie 2020 va fi organizata actiunea Hyundai Mobility Day. Programul evenimentului va include o serie de activitati educative dedicate grupurilor tinta. Pe langa acestea, sprijinul Hyundai va facilita traducerea in limba coreeana a ghidului multimedia si a ghidului muzeului.
Van Gogh on the Road cu Ioniq Electric si Kona Electric
Inca de la inceputul colaborarii, Hyundai a pus la dispozitia muzeului doua dintre modelele eco ale gamei – Ioniq Electric si Kona Electric, inscriptionate cu operele emblematice ale lui Vincent Van Gogh. In plus, ca parte a proiectului Van Gogh on the Road, unul dintre autovehicule a urmat traseul parcurs de catre artist in calatoria sa spre Paris. Odata cu extinderea parteneriatului, vor fi oferite organizatorilor versiunile actualizate Ioniq Electric si Kona Electric, inscriptionate de aceasta data cu lucrarile „Almond Blossom” si „Sunflowers”.
Previziuni remarcabile cu privire la valoarea reziduala a noului Hyundai Kona Electric
Actualizarile recente ale caracteristicilor de conectivitate si ale tehnologiei de incarcare stimuleaza valoarea reziduala; Conform prognozelor, valoarea medie dupa 3 ani si 60.000 de kilometri creste (…)
Previziuni remarcabile cu privire la valoarea reziduala a noului Hyundai Kona Electric
Actualizarile recente ale caracteristicilor de conectivitate si ale tehnologiei de incarcare stimuleaza valoarea reziduala;
Conform prognozelor, valoarea medie dupa 3 ani si 60.000 de kilometri creste cu 6,4% fata de versiunea precedenta a modelului Kona Electric.
Potrivit unui studiu independent publicat in ghidul Autovista Intelligence, actualizarile recente ale Kona Electric vor contribui la imbunatatirea valorii reziduale. Conform prognozelor, dupa o perioada de utilizare de 3 ani si 60.000 de kilometri, valoarea medie creste cu 6,4% fata de versiunea precedenta a modelului*.
Kona Electric dispune de un nou sistem de infotainment de 10,25 inchi cu Bluelink, dotari avansate de conectivitate, precum si de un sistem trifazic cu o putere de pana la 10,5 kW disponibil la bord, pentru imbunatatirea timpului de incarcare. In plus, noile specificatii ale anvelopelor contribuie la extinderea autonomiei cu pana la 8%, ajungand astfel la 484 de kilometri (conform testelor WLTP).
Datele evidentiaza ca, modelul Kona Electric isi va mentine in medie 47,2% din valoarea initiala**. Pentru a prognoza pretul autovehiculului, dupa 3 ani si 60.000 de kilometri, au fost luate in considerare informatii precum: pretul initial de vanzare, mixul canalelor de vanzare, specificatiile tehnice, dar si alti factori. Cercetarea a fost realizata pe pietele din Germania, Marea Britanie, Italia, Franta si din Spania. Datele au relevat valori reziduale impresionante pentru Kona Electric.
Previziunile cu privire la valoarea reziduala a modelului Kona Electric si a principalilor competitori**:
Germania
Peugeot e-208 – valoare reziduala (%): 49,5
Kona Electric (64 kWh) – valoare reziduala (%): 49
Opel/ Vauxhall Corsa-e – valoare reziduala (%): 47,2
BMW i3 – valoare reziduala (%): 40,9
Marea Britanie
Kona Electric (64 kWh) – valoare reziduala (%): 59,7
BMW i3 – valoare reziduala (%): 44,9
Peugeot e-208 – valoare reziduala (%): 44,6
Opel/ Vauxhall Corsa-e – valoare reziduala (%): 43,2
Spania
Peugeot e-208 – valoare reziduala (%): 45,9
Kona Electric (64 kWh) – valoare reziduala (%): 41,9
Opel/ Vauxhall Corsa-e – valoare reziduala (%): 41,9
Peugeot e-2008 – valoare reziduala (%): 41
Italia
Kona Electric (64 kWh) – valoare reziduala (%): 48
BMW i3 – valoare reziduala (%): 47,3
Opel/ Vauxhall Corsa-e – valoare reziduala (%): 46,9
Peugeot e-208 – valoare reziduala (%): 43,8
Franta
Opel/ Vauxhall Corsa-e – valoare reziduala (%): 40,2
Peugeot e-2008 – valoare reziduala (%): 39,3
Peugeot e-208 – valoare reziduala (%): 38,3
Kona Electric (64 kWh) – valoare reziduala (%): 37,5
„Kona Electric ofera una dintre cele mai generoase autonomii din clasa sa, sisteme avansate de conectivitate si de siguranta, dar si un design remarcabil. Toate acestea au un impact pozitiv asupra valorii reziduale”, a declarat Olivier Ferry, Head of Corporate Sales & Remarketing – Hyundai Motor Europe. „Valoarea reziduala este sustinuta si de garantia de 5 ani fara limita de kilometri, completata de garantia de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru bateria de inalta tensiune, care transforma Kona Electric intr-o oferta convingatoare pe termen lung pentru clientii nostri.”
Autonomia generoasa si designul expresiv contribuie la succesul Kona Electric
Autonomia generoasareprezinta unul dintre factorii care au asigurat succesul Kona Electric, avand in vedere ca este principalul criteriu pe care clientii il iau in considerare atunci cand achizitioneaza un autovehicul electric. Bateria Kona Electric de 64 kWh poate parcurge pana la 484 de kilometri cu o singura incarcare, in timp ce versiunea de 39 kWh pana la 305 kilometri.
Un alt element important este designul expresiv. Silueta sculptata, luminile cu LED si jantele aerodinamice din aliaj de 17 inchi, transforma Kona Electric intr-o alegere populara. In plus, functiile avansate de siguranta si de conectivitate reprezinta un aspect important in optiunile clientilor, in timp ce garantia de 5 ani fara limita de kilometri, asociata garantiei de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru bateria de inalta tensiune, asigura mentinerea valorii in timp.
* Sursa: Autovista Compare
06/ 2019, FCC, Trade-in, 3 ani/ 60.000 km vs. 03/ 2020, FCC,Trade-in, 3 ani/ 60.000 km.
** Sursa: Autovista Compare
03/ 2020, FCC, Trade-in, 3 ani/ 60.000 km.
Hyundai Kona Electric a primit titlul 'Best Small Family Car' in cadrul TopGear Electric Awards.
Kona Electric a primit titlul „Best Small Family Car” in cadrul premiilor inaugurale „TopGear Electric”. Pe langa eficienta si autonomie, SUV-ul subcompact electric Hyundai a fost apreciat si pentru performantele remarcabile (…)
Hyundai Kona Electric a primit titlul „Best Small Family Car” in cadrul TopGear Electric Awards
Kona Electric a primit titlul „Best Small Family Car” in cadrul premiilor inaugurale „TopGear Electric”. Pe langa eficienta si autonomie, SUV-ul subcompact electric Hyundai a fost apreciat si pentru performantele remarcabile.
Sesiunea de testare realizata de catre redactorul sef al revistei BBC TopGear, Charlie Turner, a avut loc in luna decembrie 2019 si s-a desfasurat pe parcursul a 24 de ore. Pentru a alimenta Kona Electric a fost utilizata reteaua europeana de incarcare rapida, iar pentru a maximiza timpul de conducere, autovehiculul a fost incarcat la o capacitate de 80%. A fost parcursa o distanta de 1.600 de kilometri si au fost traversate in total 9 tari: Republica Ceha, unde a avut loc startul, Germania, Austria, Elvetia, Liechtenstein, Franta, Luxemburg, Belgia si Olanda.
Cu aceasta ocazie, Charlie Turner a declarat: „Este linistitor sa stii ca, intr-o perioada in care electrificarea devine o componenta din ce in ce mai importanta a viitorului, printre autovehiculele disponibile pe piata in acest moment se afla Kona Electric cu o autonomie impresionanta. Am demonstrat astfel ca planificarea calatoriilor pe distante lungi nu trebuie sa mai reprezinte o problema.”
„Kona Electric este un autovehicul cu emisii zero la un pret atractiv, care combina caracterul multifunctional cu autonomia si cu performanta. Cele mai recente actualizari au adus conectivitate sporita si un sistem trifazic de incarcare, ceea ce face ca pachetul general sa fie si mai convingator. Suntem incantati ca TopGear a recunoscut atuurile Kona Electric. Aceasta distinctie se alatura numeroaselor premii obtinute anterior pentru acest autovehicul remarcabil”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, vice presedinte Marketing & Produs – Hyundai Motor Europe.
Povestea calatoriei Kona Electric prin Europa este publicata in actuala editie britanica a revistei TopGear.
Podium pentru Ott Tänak si Hyundai Motorsport in Raliul Mexicului.
Hyundai Motorsport si-a asigurat cea de-a treia clasare pe podium in sezonul 2020 din Campionatul Mondial, in Raliul Mexicului. Ott Tänak a incheiat pentru a doua oara consecutiv pe locul secund. Thierry Neuville a acumulat puncte importante pentru echipa (…)
Podium pentru Ott Tänak si Hyundai Motorsport in Raliul Mexicului
Hyundai Motorsport a urcat pentru a treia oara consecutiv pe podium in sezonul 2020 din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC). Ott Tänak si Martin Järveoja au incheiat Raliul Mexicului pe locul secund, competitia fiind oprita dupa ziua de sambata. Organizatorii raliului au decis sa scurteze etapa din cauza extinderii epidemiei de COVID-19 la nivel global.
Ott Tänak si Martin Järveoja, copilotul sau, au avut un ritm foarte bun pe macadamul din Mexic. Echipajul estonian a castigat sase probe speciale, acesta fiind cel de-al doilea podium consecutiv cu Hyundai Motorsport.
“Sunt multumit ca am reusit sa urc din nou pe podium cu echipa Hyundai Motorsport. A fost un raliu solicitant, dar in final am ajuns pe podium”, a declarat Ott Tänak.
Thierry Neuville si Nicolas Gilsoul au fost nevoiti sa abandoneze vineri, din cauza unor probleme electrice, dar au revenit in competitie conform regulamentului Rally 2. In aceasta etapa, echipajul belgian a castigat opt probe speciale si a reusit sa acumuleze astfel puncte importante pentru echipa in clasamentul constructorilor.
“A fost o etapa dificila pentru Hyundai Motorsport. Din pacate, am avut probleme tehnice in prima zi. Nu este usor sa depasim acest moment, dar am demonstrat ca avem potentialul sa luptam pentru victorie. Vom incerca sa evitam astfel de probleme in viitor si vom lupta in continuare pentru titlurile mondiale”, a mentionat Thierry Neuville.
In Raliul Mexicului, echipajele Hyundai Motorsport au castigat in total 15 probe speciale. Ott Tänak a urcat pe locul al cincilea la general cu 38 de puncte, iar Thierry Neuville este pe locul al treilea cu 42 de puncte. In clasamentul constructorilor, Hyundai Motorsport ocupa pozitia a doua cu un total de 89 de puncte.
“Trebuie sa recunoastem ca a fost un raliu dificil din mai multe puncte de vedere. Trebuie sa analizam greselile facute si sa le evitam pe viitor. Sezonul este inca la inceput si putem recupera fara probleme”, a declarat Andrea Adamo, directorul echipei.
Ca urmare a situatiei globale (epidemia de Coronavirus – COVID-19), Raliul Argentinei, programat in perioada 23 – 26 aprilie, va fi amanat. Conform calendarului, urmatoarea etapa este Raliul Portugaliei, intre 21 si 24 mai.
Rezultate Raliul Mexicului 2020:
1 | S. Ogier | J. Ingrassia | Toyota Yaris WRC | 2:47:47.6 |
2 | O. Tänak | M. Järveoja | Hyundai i20 WRC | +27.8 |
3 | T. Suninen | J. Lehtinen | Ford Fiesta WRC | +37.9 |
4 | E. Evans | S. Martin | Toyota Yaris WRC | +1:13.4 |
5 | K. Rovanperä | J. Halttunen | Toyota Yaris WRC | +2:20.5 |
6 | P. Tidemand | P. Barth | Škoda Fabia R5 | +10:29.3 |
7 | N. Gryazin | Y. Fedorov | Hyundai i20 R5 | +12:27.0 |
8 | M. Bulacia | G. Bernacchini | Citroën C3 R5 | +13:37.5 |
9 | G. Greensmith | E. Edmondson | Ford Fiesta WRC | +13:56.5 |
10 | O.C. Veiby | J. Andersson | Hyundai i20 R5 | +15:32.2 |
Clasament general constructori – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC):
1 | Toyota Gazoo Racing World Rally Team | 110 puncte |
2 | Hyundai Shell Mobis World Rally Team | 89 p |
3 | M-Sport Ford World Rally Team | 65 p |
Clasament general pilotii – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC):
1 | S. Ogier | 62 puncte |
2 | E. Evans | 54 p |
3 | T. Neuville | 42 p |
4 | K. Rovanperä | 40 p |
5 | O. Tänak | 38 p |
6 | T. Suninen | 26 p |
7 | E. Lappi | 24 p |
8 | S.Loeb | 8 p |
9 | T. Katsuta | 8 p |
Hyundai prezinta modelul concept electric Prophecy.
Hyundai a dezvaluit conceptul electric ‘Prophecy’ in cadrul unei prezentari video. Noul model, care este inspirat de filosofia de design ‘Sensuous Sportiness’, incorporeaza conceptul ‘Optimistic Futurism’, cu scopul de a adauga valoare emotionala experientei de condus (…)
Hyundai prezinta modelul concept electric ‘Prophecy’
Hyundai a dezvaluit conceptul electric ‘Prophecy’ in cadrul unei prezentari video, care poate fi vizionata accesand https://www.youtube.com/watch?v=rtNfQuez_V0. Noul model, care este inspirat de filosofia de design ‘Sensuous Sportiness’, incorporeaza conceptul ‘Optimistic Futurism’, cu scopul de a adauga valoare emotionala experientei de condus.
Cu aceasta ocazie, oficialii Hyundai – Thomas Schemera, Head of Product Division Hyundai Motor Group; Luc Donckerwolke, Chief Design Officer Hyundai Motor Group si Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product Hyundai Motor Europe – au oferit detalii despre strategia de electrificare a companiei.
Pana in anul 2025, Hyundai va extinde gama de produse pana la 44 de vehicule electrificate, cu o investitie de aprox. 50 de miliarde de euro in cercetarea si dezvoltarea viitoarelor tehnologii. Obiectivele companiei vizeaza comercializarea unui numar de 670.000 de autovehicule electrice si fuel cell si pozitionarea printre primii trei furnizori de EV la nivel mondial. In Europa, pana la finalul anului 2020, peste 75% dintre autovehiculele gamei vor fi electrificate, scopul producatorului fiind de a furniza aprox. 80.000 de unitati cu emisii zero.
‘Prophecy’ urmeaza formele si proportiile conceptului ’45’ prezentat anul trecut, fiind inspirat de filosofia de design Hyundai ‘Sensuous Sportiness’, caracterizata prin linii simple si structuri minimaliste. Autovehiculul dispune de o silueta iconica, cu proportii perfecte inspirate de un design aerodinamic. Utilizand un ampatament extins si console de dimensiuni reduse, echipa de designeri Hyundai a obtinut Ultimate Automotive Form, caracterizata prin suprafete fluide, design armonios si functionalitate.
‘Prophecy stabileste un nou standard in segmentul EV si poarta viziunea de design Hyundai catre noi orizonturi’, a declarat SangYup Lee, Head of Hyundai Global Design Center.
Avand la baza filosofia Hyundai ‘Sensuous Sportiness’, profilul se remarca printr-o linie curba continua, care subliniaza designul atemporal. Linia dinamica si eleganta a autovehiculului, creata de aripile din spate, genereaza senzatia de miscare, chiar si atunci cand stationeaza.
Designul se remarca printr-o aerodinamica excelenta, caracteristica specifica unui autovehicul electric. Jantele permit canalizarea aerului spre partea laterala a caroseriei, efectul fiind amplificat de spoilerul spate integrat, prin gestionarea fortei de apasare care imbunatateste stabilitatea autovehiculului, la deplasarea cu viteza mare.
Utilizarea unui material transparent permite vizualizarea componentelor functionale din interior. Aceasta caracteristica de design se regaseste la nivelul spoilerului, al farurilor si al sistemului de monitorizare video (CMS), accentuand atractivitatea modelului.
Tehnologia de iluminare utilizata pentru prima data la conceptul ’45’ a fost perfectionata, fiind acum integrata in faruri, lampa din spate si spoiler. Pe viitor, aceasta semnatura luminoasa va reprezenta un element specific de design pentru gama de modele Hyundai.
Apartenenta conceptului ‘Prophecy’ la segmentul EV se remarca si in cazul podelei. Grila de aerisire lata, montata sub bara de protectie, canalizeaza aerul pentru o racire eficienta a bateriilor.
‘Prophecy’ utilizeaza o tehnologie de condus autonom. In locul volanului clasic exista doua joystick-uri, unul pe consola centrala, iar celalalt pe garnitura portierei. Conducatorul auto poate controla autovehiculul dintr-o pozitie confortabila, avand parte de o experienta de condus intuitiva. Mai mult, acesta poate accesa o gama diversificata de functii, care pot fi selectate prin intermediul butoanelor integrate in joystick-uri. Modificarile de design obtinute prin utilizarea joystick-urilor confera pasagerilor o vizibilitate sporita.
La interior au fost utilizate materiale ecologice. Prizele de aer exterioare, amplasate in partea inferioara a portierelor, contribuie la optimizarea fluxului de aer prin intermediul sistemului ‘Clean Air Technology’.
Denumirea modelului concept reflecta rolul pe care il are aceasta lansare. ‘Prophecy’ prefigureaza directia de design a viitoarelor modele Hyundai, stabilind in acelasi timp un etalon pentru autovehiculele electrice ale gamei.
Hyundai prezinta noi detalii despre i30.
Noul i30 dispune de sisteme avansate de siguranta si de conectivitate, de o gama diversificata de motorizari, dar si de un design nou, aerodinamic. Propulsorul mild hybrid de 48 V contribuie la sporirea eficientei. Incepand cu vara anului 2020, versiunea wagon va fi disponibila cu nivelul de echipare N Line (…)
Hyundai prezinta noi detalii despre i30
Hyundai a dezvaluit noi detalii despre i30, inaintea prezentarii oficiale care va avea loc in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Modelul se remarca printr-un nou design, functii avansate de conectivitate, alaturi de un propulsor mild hybrid de 48 V, care contribuie la sporirea eficientei. De asemenea, pentru prima data, versiunea wagon va fi disponibila cu nivelul de echipare N Line.
„Pentru ca suntem receptivi la nevoile clientilor nostri, am observat ca exista solicitari pentru un autovehicul sigur si fiabil in segmentul C, care sa dispuna de echipamente moderne, cum ar fi functii de conectivitate de ultima generatie, de motorizari eficiente, dar si de un design placut”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product la Hyundai Motor Europe. „Noul i30 respecta aceste cerinte si este disponibil la un pret atractiv. Se adreseaza tuturor.”
Design exterior elegant
Grila frontala de mari dimensiuni subliniaza agilitatea autovehiculului. Noile faruri cu forma alungita, disponibile optional cu tehnologie MFR LED, precum si luminile de zi cu LED (DRL), in forma angulara, completeaza designul elegant. Pentru un efect simetric intre fata si spate, stopurile cu LED au fost proiectate in forma de V. i30 este disponibil acum cu noi jante din aliaj de 16 sau 17 inchi.
Nivelul de echipare N Line – disponibil acum pentru toate tipurile de caroserie
Pentru versiunile hatchback si fastback, varianta de echipare N Line a fost semnificativ actualizata. De asemenea, in premiera, de acest nivel de echipare dispune si i30 Wagon, versiunea N Line fiind de acum disponibila pentru toate tipurile de caroserie i30.
Noul i30 N Line se remarca prin designul indraznet, cu aspect mai sportiv. Avand ca sursa de inspiratie domeniul aeronautic, grila centrala inferioara a fost redimensionata si domina acum partea frontala. Elementele decorative, prezente pe prizele de aer laterale, contribuie la imbunatatirea performantelor aerodinamice.
Caracterul dinamic N Line este subliniat de bara din spate, care a fost redesenata. Luminile de ceata repozitionate concentreaza centrul vizual de gravitatie mai aproape de sol. Noile jante de 17 si de 18 inchi dispun de un design emotional, care genereaza senzatia de miscare continua chiar si atunci cand autovehiculul stationeaza, accentuand sportivitatea. In plus, noile i30 N Line Hatchback si Fastback beneficiaza de sisteme de directie si de suspensie recalibrate, precum si de motorizarile 1,5 l T-GDi, 160 CP si 1,6 l diesel, 136 CP, cu performante imbunatatite.
Culori caroserie:
- [Nou] Dark Night
- [Nou] Sunset Red
- Polar White
- Phantom Black
- Engine Red
- Stellar Blue
- Platinum Silver
- Olivine Grey
Interiorul negru, disponibil pentru versiunea anterioara, a fost completat cu trei noi culori: Pewter Gray, Ebony Brown si Charcoal Gray. Materialele pot fi din stofa, piele sau o combinatie a acestora, cu un total de opt optiuni.
Culori interioare disponibile:
- [Nou] Pewter Gray
- [Nou] Ebony Brown
- [Nou] Charcoal Gray
- Negru
Functii de conectivitate
Noul instrumentar de bord de 7 inchi si ecranul central de 10,25 inchi asigura o experienta dinamica la volan. Sistemul este compatibil cu Android Auto si Apple Car Play, care vor fi disponibile wireless, incepand din vara anului 2020. De asemenea, i30 va oferi si incarcare wireless.
Sistemul Bluelink – servicii de conectivitate
i30 este echipat in premiera cu tehnologia Bluelink, care ofera o gama diversificata de servicii de conectivitate pentru autovehicul, cum ar fi serviciile LIVE Hyundai, precum si functiile de comanda de la distanta, prin intermediul aplicatiei Bluelink pentru smartphone. Clientii care opteaza pentru sistemul de navigatie beneficiaza de abonament gratuit pe o perioada de cinci ani la Bluelink si serviciile LIVE Hyundai.
Bluelink si serviciul LIVE Hyundai includ:
- Servicii Hyundai LIVE: informatii din trafic in timp real oferite de TomTom, statii de alimentare/ locuri de parcare (cu preturi incluse), camere radar* si starea vremii;
- Comanda vocala online: sistem de comanda vocala performant (bazat pe mediul cloud), cu identificarea naturala a vocii;
- Servicii aplicatie Bluelink:
- Identificare autovehicul: conducatorii auto pot localiza cu usurinta autovehiculul intr-o locatie necunoscuta;
- Comenzi de la distanta: conducatorul auto poate incuia de la distanta autovehiculul;
- Functie „Send to car” (POI): cauta POI locale si transmite rezultatele sistemului de navigatie al autovehiculului;
- Securitate: notificare alarma autovehicul;
- Intretinere: receptionare raport autovehicul (de ex.: presiunea in anvelope), informatii despre condus.
*In cazul in care este permis din punct de vedere legal in tara respectiva.
Sisteme performante de siguranta
Sistemul de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA) corecteaza automat directia autovehiculului. Sistemul de avertizare pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier (RCA) poate activa franele, in cazul in care exista un risc de coliziune in timpul deplasarii in marsarier. De asemenea, i30 este acum echipat si cu sistemul de avertizare la deplasarea autovehiculului din fata (LDVA), care atentioneaza conducatorul auto atunci cand vehiculul din fata incepe sa se deplaseze, in cazul in care conducatorul auto reactioneaza cu intarziere, cum ar fi la semafor.
Sistemul de monitorizare a unghiului mort (BSD) a fost actualizat – conducatorul auto este avertizat in momentul in care in zonele laterale spate se afla un autovehicul – iar acum, cu sistemul de asistenta pentru evitarea coliziunilor (BCA), poate activa frana de motor. Sistemul de asistenta pentru evitarea coliziunilor frontale (FCA) permite acum si detectarea biciclistilor.
La fel ca versiunile anterioare, noul i30 este echipat cu: sistem FCA cu detectarea pietonilor, sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW), sistem de asistenta pentru faza lunga (HBA), pilot automat inteligent cu sistem de recunoastere a indicatoarelor rutiere de viteza (ISLW) si sistem de asistenta la pastrarea benzii de rulare (LKA).
Echipamentele de siguranta SmartSense:
- [Nou] Sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare (LFA);
- [Nou] Sistem de avertizare pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier (RCA);
- [Nou] Sistem de avertizare la deplasarea autovehiculului din fata (LVDA);
- [Nou] Sistem de monitorizare a unghiului mort (BCA);
- Sistem de asistenta pentru evitarea coliziunilor frontale (FCA) cu detectare pietoni si [Nou] detectare biciclisti;
- Sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW);
- Sistem de asistenta pentru faza lunga (HBA);
- Pilot automat inteligent cu sistem de recunoastere a indicatoarelor rutiere de viteza (ISLW);
- Sistem de asistenta la pastrarea benzii de rulare (LKA).
De asemenea, i30 dispune si de functia eCall, care permite efectuarea automata a unui apel de urgenta de la bord. Sistemul se activeaza automat in momentul in care se declanseaza airbagurile autovehiculului. Noul i30 beneficiaza de pachetul de cinci ani de garantie, fara limita de kilometri.
Gama de motorizari
La baza gamei se afla noul motor de 1,5 litri, cu injectie dublu port si 110 CP, cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte.
Pe langa transmisia manuala cu sase trepte, disponibila pana acum, motorul T-GDi de 1,0 litri si 120 CP va putea fi cuplat si la o noua transmisie cu dublu ambreiaj si sapte trepte. In plus, pentru eficienta consumului, versiunea T-GDi de 1,0 litri si 120 CP este echipata acum cu sistem mild hybrid de 48 V, disponibil optional, cuplat la o transmisie manuala inteligenta (iMT) cu sase trepte.
iMT decupleaza motorul de la transmisie dupa ce conducatorul auto elibereaza pedala de acceleratie si permite autovehiculului sa ruleze liber, pentru eficienta consumului de combustibil. Pentru cei care prefera transmisia automata, varianta cu sistem mild hybrid de 48 V este disponibila si cu transmisie automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte. Motorul diesel de 1,6 litri si 115 CP poate fi cuplat la o transmisie manuala cu sase trepte sau o transmisie cu dublu ambreiaj si sapte trepte.
Motorul diesel de 1,6 litri si 136 CP dispune, in echiparea standard, de sistem mild hybrid de 48 V. Acesta poate fi cuplat la transmisia manuala inteligenta cu sase trepte sau cu dublu ambreiaj si sapte trepte.
Noul propulsor T-GDi de 1,5 litri si 160 CP, echipat standard cu sistem mild hybrid de 48 V, poate fi cuplat la transmisia manuala inteligenta cu sase trepte sau cu dublu ambreiaj si sapte trepte.
Hyundai i30 | Specificatii tehnice |
Motorizari si performante | 1.5 l DPi | 1 l T-GDi | 1 l T-GDi 48V | 1.5 l T-GDi 48V | 1.6 l CRDi 115 CP | 1.6 l CRDi 136 CP 48V |
Norma de poluare | EURO 6d | EURO 6d | EURO 6d | EURO 6d | EURO 6d TEMP | EURO 6d TEMP |
Tip | 4 cilindri DPi benzina | 3 cilindri turbo GDi benzina | 3 cilindri turbo GDi benzina cu sistem mild hybrid de 48 V | 4 cilindri turbo GDi benzina cu sistem mild hybrid de 48 V | 4 cilindri turbo diesel | 4 cilindri turbo diesel cu sistem mild hybrid de 48 V |
Capacitate cilindrica [cmc] | 1,498 | 998 | 998 | 1,482 | 1,598 | 1,598 |
Putere maxima [CP/ kW/ rpm] | 110/ 80.9/ 6,000 | 120/ 88.3/ 6,000 | 120/ 88.3/ 6,000 | 160/ 117.5/ 5,500 | 115/ 85/ 4,000 | 136/ 100/ 4,000 |
Cuplu maxim [Nm/ rpm] | 144.2/ 3,500 | 172/ 1,500~4,000 | 172/ 1,500~4,000 | 253/ 1,500~3,500 | 280/ 1,500~2,750 (MT) 300/ 1,500~2,500 (DCT) | 280/ 1,500~3,000 (MT) 320/ 2,000~2,250 (DCT) |
Transmisie | 6 MT | 6 MT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT | 6iMT/ 7 DCT | 6MT/ 7 DCT | 6iMT/ 7 DCT |
Viteza maxima [km/ h] | 187 | 196 | 196 | 210 | 192 | 200 |
Acceleratie 0 – 100 km/ h [s] | 12.3 | 11.2/ 11.2 | 11.2/ 11.2 | 8.4/ 8.6 | 10.9/ 10.9 | 10.2/ 9.9 |
Suspensie | 1.5 l DPi | 1 l T-GDi | 1 l T-GDi 48V | 1.5 l T-GDi 48V | 1.6 l CRDi 115 CP | 1.6 l CRDi 136 CP 48V |
Fata | MacPherson strut | MacPherson strut | MacPherson strut | MacPherson strut | MacPherson strut | MacPherson strut |
Spate | Multi-link/ CTBA | Multi-link/ CTBA | Multi-link/ CTBA | Multi-link/ CTBA | Multi-link/ CTBA | Multi-link/ CTBA |
Greutate (Hatchback) | 1.5 l DPi | 1 l T-GDi | 1 l T-GDi 48V | 1.5 l T-GDi 48V | 1.6 l CRDi 115 CP | 1.6 l CRDi 136 CP 48V |
Transmisie | 6 MT | 6 MT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT | 6 MT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT |
Greutate proprie (↓) | 1,176 | 1,204/ 1,234 | 1,216/ 1,246 | 1,250/ 1,282 | 1,313/ 1,343 | 1,313/ 1,343 |
Greutate proprie (↑) | 1,325 | 1,353/ 1,383 | 1,365/ 1,395 | 1,399/ 1,431 | 1,462/ 1,492 | 1,462/ 1,492 |
Greutate totala | 1,750 | 1,780/ 1,810 | 1,800/ 1,830 | 1,830/ 1,860 | 1,890/ 1,920 | 1,890/ 1,920 |
Sarcina remorcabila | 600 | 600/ 300 | 600/ 300 | 500/ 600/ 500/ 600 | 650/ 650 | 650/ 650 |
Sarcina remorcabila cu dispozitiv de franare | 1,200 | 1,200/ 700 | 1,200/ 700 | 1,000/ 1,200/ 1,000/ 1,200 | 1,500/ 1,500 | 1,500/ 1,500 |
Greutate (Fastback) | 1 l T-GDi | 1 l T-GDi 48V | 1.5 l T-GDi 48V | 1.6 l CRDi 115 CP | 1.6 l CRDi 136 CP 48V |
Transmisie | 6 MT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT | 6 MT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT |
Greutate proprie (↓) | 1,240/ 1,270 | 1,252/ 1,282 | 1,270/ 1,302 | 1,335/ 1,365 | 1,335/ 1,365 |
Greutate proprie (↑) | 1,381/ 1,411 | 1,393/ 1,423 | 1,451/ 1,453 | 1,486/ 1,516 | 1,486/ 1,516 |
Greutate totala | 1,820/ 1,850 | 1,820/ 1,850 | 1,840/ 1,870 | 1,900/ 1,930 | 1,900/ 1,930 |
Sarcina remorcabila | 600/ 300 | 600/ 300 | 500/ 600/ 500/ 600 | 650/ 650 | 650/ 650 |
Sarcina remorcabila cu dispozitiv de franare | 1,200/ 700 | 1,200/ 700 | 1,000/ 1,200/ 1,000/ 1,200 | 1,500/ 1,500 | 1,500/ 1,500 |
Greutate (Wagon) | 1.5 l DPi | 1 l T-GDi | 1 l T-GDi 48V | 1.5 l T-GDi 48V | 1.6 l CRDi 115 CP | 1.6 l CRDi 136 CP 48V |
Transmisie | 6 MT | 6 MT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT | 6 MT/ 7 DCT | 6 iMT/ 7 DCT |
Greutate proprie (↓) | 1,206 | 1,229/ 1,259 | 1,241/ 1,271 | 1,277/ 1,307 | 1,340/ 1,370 | 1,340/ 1,370 |
Greutate proprie (↑) | 1,384 | 1,387/ 1,417 | 1,399/ 1,429 | 1,435/ 1,465 | 1,498/ 1,528 | 1,498/ 1,528 |
Greutate totala | 1,800 | 1,820/ 1,850 | 1,840/ 1,870 | 1,860/ 1,890 | 1,920/ 1,950 | 1,920/ 1,950 |
Sarcina remorcabila | 600 | 600/ 300 | 600/ 300 | 500/ 600/ 500/ 600 | 650/ 650 | 650/ 650 |
Sarcina remorcabila cu dispozitiv de franare | 1,200 | 1,200/ 700 | 1,200/ 700 | 1,000/ 1,200/ 1,000/ 1,200 | 1,500/ 1,500 | 1,500/ 1,500 |
Dimensiuni si capacitati | Hatchback | Fastback | Wagon |
Lungime totala [mm] | 4,340 | 4,455 | 4,585 |
Latime totala [mm] fara oglinzi laterale | 1,795 | 1,795 | 1,795 |
Inaltime totala [mm] | 1,455 | 1,425 | 1,465 (1,475 cu bare) |
Ampatament [mm] | 2,650 | 2,650 | 2,650 |
Volum portbagaj VDA [l] – scaune ridicate | 395 | 450 | 602 |
Volum portbagaj VDA [l] – scaune rabatate | 1,301 | 1,351 | 1,650 |
Nota |
Autovehiculul nu este disponibil in acest moment pentru comercializare in Europa. Specificatiile tehnice din acest document sunt preliminare si pot fi modificate. |